tensen..tensen..tensen....

Friday, April 18, 2008


arini aku rase mcm nak makan note2 aku nie..aku dah stadi semua cume morpho jer tak abih repeat lagi..aku tensen cz aku rase mcm tak stadi jerk...apsl lupe jerk..bile naim or syu tanyer aku pon ternganga sipi2 mcm beruk mak yeh..aku pon tak tau dah nk wat gane melainkan aku baca alik la...arinie genap 5 ari aku stadi kat umah sewa aku..ikutkan ati tak nk alik sini..tapi kalo kat umah..aku pon ngadap ah astro 24 jam..lagi satu haprak pon tak masok.
arini gak ari ketiga aku ngan rumate2 ku yang gile( syu ngan naim (eila balik umah) makan kedai kegemara..ape ag..seri tanjung...ari2 syu kutuk kedai tue mahal..tapi kejut gk aku pg2 ajak g beli..aku pon ikut ah...aku pon bangun ngan buku tercacak kat depan..rope2nyer aku tido balik lepas subuh ngan buku..bile mase aku tido pon aku dok sedau.. aku makan nasi lemak seperti bese, naim pon tukar selera dari kuew tiau, die bli nasi lemak..hahaha syu tukar selera....dr nasi lemak beli kuew tiau..tue pon dier pandang2 nasi lemak..terliur..kalau la ko syu..aku rindu ngan bdak kuliah aku..esp bad, tasha ..ah semua ah..smlm si yana dtg umah..tup tup blakang dier mak dier daaa...aku pon bergegas masok umah..kemas yang sepatutnyer..buku2 aku bersepah..yer ah..org rajin cam aku...ok ah beb..aku nk blah dulu..aku nak continued stadi morpho nie..aku pon tak tau nk bace ap ag ngan morpho nie..bebudak nie buat sesi peda..aku dah abih baca, tp bile dengar dorg bincang, aku rase mcm aku tak stadi jerk..hukhuk..doakan aku yer..insyaallah aku doakan korg gak.....gud luck guyzz..luv u..mmmuah..uwekkk..muakakakakakaa

No comments: