ahad yang mendung..tp tgh ari cerah..

Sunday, April 20, 2008


Arini aku start kehidupan ahad ngan bangun ah..aku bangun awal sikit la gak..ingat nk buat final touch bimbingan..so aku stadi sampai petang...petang pon aku tido ah balik nk kumpul tenaga stadi malam daaa.....esok aku dah exam...mula la kau dah cuak nie....cuak segala ah, katak, kambing, ayam..ala pendek kate semua binatang kecuali..tuuutttt la....esok amik bimbingan kt tmn u..same ngan eila, rumate aku..lupe nk mention.eila nie rumate aku selain syu ngan naim...heheheh...aku tak mention dier sebab mggu nie die takde cz stadi kat umah...hahahaha..baru blik ari jumaat yang lepas..takutla...smlm sakit bahu..arini sakit bahu continued plus sakit kepala...aduh...jgn la wat hal esok...sakit ape lak??....aku rindu mak aku da...mengada2..nanti syu marah kat aku...aku ingat mlm nie nk stadi fizik lus peda kot..cz bimbingan aku tggl nk baca sekali lalu jer...hehehehehe..insyaallah aku boleh jawab kot..korg doakan aku yerk esok..okeh..nk blah dulu...nie nk ujan n guruh..takleh on laptop..tp aku degil..aku on gak...so nk off lepas nie...bye3x

No comments: