ArI Yg MeMenATkan..............

Thursday, April 24, 2008

arinie ari khamis..wahahaha
arinie exam yang agak rumit...
masok dah ah lambat....
sakit tengkuk lak tue jawab kat Tmn U...
pandai tulla pengurusan UPSI nie....
aku pelikla...sampai ati tgk kami nie kira2 atas meja yang secuek besonyer yuer..
abih barang aku campak kat bawah...

soklan agak mencabar minda wehh..aku yakin sket jawab subjektif..yang objektif..pergh..
mmg payohla wehh..
pastue pas peksa aku tanye ah umat nie..boleh senyum..die kate dier leh jawab..
kat blakang aku umpama ader kilat...halilintar+guruh
org lain semua kate susah..die leh kate senang....
huhuhuh.....mmg tabik spring siot...
balik2 je aku pon menenangkan diri lah sekejap..dah ah sakit bahu+tengkuk+pinggang=tak larat weh..

okla...lagi tiga kertas lagi......chaiyok beb...aku dah tak larat dah..
mane taknyer 4 ari exam berturut2..hampeh karan btulla sape yang buat jadual..
hampeh..... :-)


No comments: