TeNSEn AG Are rie nIE....

Friday, April 25, 2008

Ari nie ari yang paling best...mane taknyer takder exam...
arini gak ari jadi syu, rumate aku..tp yg kesiannyer dah 4 ari die demam..
nk kate demam nk membesar, dah beso gajoh dah weh..
nie mesti demam Sweet 21..(ade ker)..
arinie bapak aku masok duit tuk aku...nie yang aku sayang bangat sama abahku...
arinie gak abg aku Ym ngan aku tetibe..die kate kat umah..aku pon pelik ah ble mase lak umah aku ade tonet???....rupenyer pakai broadband..
arini gak mak aku blanja beg...tp kat umah ah..adek aku yang bodek kot...
wakakaka..Nisah Aku Sayang Bgt sama mu...
aku nie jahatla...ape erk aku nk belikan diorg??
aku pon tak tau...
takpela..balik nanti aku blanja korg makan pizza ah....
aku tak sabo dah nk alik ari jumat..
tp sblum tue aku kene tempuh dua kertas yang kritikal...
susah ah nk hafal morpho nie..nk paham pon susah gak....
mcm mane nk phm kalo bahasa gune tunggang terbalik...
aku rase mcm byk sgt nk hafal kalo nk compare ngan morpho haiwan dlu..
aku dah stadi mcm dok stadi..
ok la...cau cin cau..
salam....

No comments: