ari isnin...first day of exam..

Monday, April 21, 2008

Arini dah start exam, start ngan bimbingan daa...aku rase ok kot soklan dier cume ader yang keliru skit....aku usha2 jwpn org gak tadi tap dier slh da..nasib baik aku ikut ati aku....balik jer aku singgah dbest beli "barang" hahahaha....balik umah dengan perut yang lapar aku bukak buku pemikiran..baca pastue aku selamat ke alam mimpi..huhuhu..aku tak berape 'sihat'..aku tido la...aku tebangun cz kedai bawah nie..banggang punyer kedai..dier pasang lagu hotlink aktif ten...bergegar kepala otak aku ngan umah aku sekali...hampeh...buat promosi pon jgn ah waktu org nak solat ..pelik aku..lame gak sampai kol 2.3o kot cz aku tido alik ngan lennyer...sian rumate2 aku semayang tak khusyk cz lagu dier klako nk mamposss.....nie nk boikot kedai aunty nie...hampeh karannyer aunty..nanti ko, aku campak air gula dr umah aku..wahahahaha..nk wat jahat..ok ah guyzz nak blah dulu..aku nk hafal pemikiran..susah beb..nk demam aku menghafalnyer..ok cau cin cau

No comments: