ari yang terang kini SudAh Gelap...............Bile Ari Nk terang??

Sunday, April 27, 2008

salam..
hari nie ari ahad................
hampeh, tue pon nk g tau...........
arini bangun agak lewat............
biasa ah ari ahad(pertahankan diri)......
arinie aku nk baca biodiversiti tapi kepala aku mcm tak leh terima..
kalo ikut kepala otak aku nie, semua tak leh terima..
aku rase mood aku dah down deep to underground daa....
takder semangat nk stadi....
napela time biodiversiti tak semangat..............
arini aku berbual ngan hawa gune YM...
mmg btul kate adik aku, nisah...
"midah, you want to talk to your lame and boring sister, hawa??"..
mmg btul pon borink..mane taknyer
layan budak tingkatan satu...
dier kater dier paling lawa dlm kuarga aku..
hahahaha...
mmg ah lawa...kat idong dier yang dekat separuh berat badan dier..
muakakakaka..sanggup aku kate adik sendiri..
heheheheh...
aku ckp ngan mak aku..huhhuhu..........................
ntahla..mesti dah boringk ngan ungkapan nie..
" aku nk balik!!!"..............................................(1oox)
aku dah tak sanggup dah, bangun pagi ngadap buku, note...
laptop...
aku nk gadap astro kat umah..
tggu ah ari jumaat nie..
aku balik jer aku ngadap tv sampai pagi.....
hahahaha...tunggu makkk..........................
okla...nk sambung stadi...
byer.......

No comments: