HurGHhhhHHH!!!!.......................... :-((

Friday, April 25, 2008

arinie ari aku bermula ngan baca buku ahhhhh.....(ape ag)
mula2 step aku bukak laptop baca berita..........
arini berita borink gle............
aku nk alik umah......
malam td aku tido tak lena cz sakit bahu+tengkuk aku tak elok ag....
waaahhhh.............
aku dah borink baca buku nie...........
aku dok tau dah gane nk stady..kang aku stadok la wehhh..........
aku tak sabo nk alik...........
nk countdown..
petang nie nk g paso mlm.......
seperti bese arr...g beli barang dapor........
mintak2 takder aper2 yang mempengaruhi aku nk membelanja kan duit sec tidak berhemah.................
karank bak kate bapak aku...
"midah, abihkan lah duit tue cepat2"
aku dpt bayangkan bapak aku ckp mcm mane...
muke dier mesti maintain beb....hahahaha..
bapak aku tue tak pandai buat lawak..kalo dier buat lawak pon..
dier tak sedau..
nk ketawa pon dier cover2.........
rindunyer aku beb...............
arghhhh.........
morpho menyusahkan idup aku..
aku suke tp kalo banyok sgt...
nie yg buat aku nk muntah seg isi perut aku nie...
oklah beb...
salam....:))+:((=:()

No comments: