stadi..stadi..stadi....nk balik!!!

Friday, April 18, 2008


salam.....ari sabtu yang hening nie...hening ker? ummm entahlah...aku bagn solat seperti bese ah..pastue rutin aku tido alik cz semlm aku layan tenet sampai kol 2pg...entahla..rase ngantok tp takleh tido....rumate2 aku dah selamat walimatulurus ngan tido..syu dah mimpi putera raja dier..naim..ummmhhh dier mmg senang tido..letak2 tup selamaaaatttt.................berlayarlah kamu ke alam mimpi..semalam aku chat ngan tasha...huhuuhuh..mekasih tasha..ko yang perkenalkan aku ngan blog nie...hehehehehe...aku bgn arini pukul sipi2 kol 11...pening weh..aku igt nk join naim..tapi aku tak abih stadi ag daaaa...kang ditanye2 aku ternganga mcm org baru lepas nampak antu..huhuhuh....dah dua ari aku sakit bahu..nak bg salam waktue solat pon rase sakit...huhu..slh pose tido kot..huhuhu..arini aku bukak ari aku ngan baca kosmo..ape ag citer psl azreen tue ah..aku rase mamat indon tue gile talak ah...dier kan pernah cerai...budak 12 tahun pon nk bantai gk..pelik akula....aku rase dlm kes nie ader yang tak betul...ermmm
aku nk start stadi ngan aper erk..aku susun semua buku kat depan aku nie...tp peda ader atas meja..rasenyer peda kot...maybe mlm kang aku bukak morpho balik....haarghhhhhhhhhhhhhhhhhh ari senin dah exam.......bimbingan lak tue..sekali jer aku bace..entah ingat ke dok...takperla..aku nk doa byk2 supaya igtan aku nie kuat...huhuhuhu....ok lah geng..aku nk stadi ahhh...just nk ilangkan pening je nik...huhuuhuh....bye..muah..salam

2 comments:

tashamomo said...

yeay midot~!
tahniah atas perasmian blog ko..huhuu, slamat dtg ke dunia blogger. yey! aku jd 1st org komen.. huhu, btw,jgn tensen2...apa yg ko rase aku pon rase. lagi2 aku ni ha, ratio aku staudy, stgh jam bace buku, 2jam tido..haha, mmg smart btoi.
meh same2 kite berusaha hingga ke titisan keringat terakhir.. huhu

meedaRazalie said...

aku nie ngah main game..tensen wehhh..pening tahap cipanzi