Harapan TiNGgAL HArAPAN~

Sunday, October 24, 2010

salam........
ingin ku kongsikan rahsia cintaku yang selama ini ku pendamkan.....
aku sendiri tidak tahu, adakah ini cinta mahupun perasaan ku semata2....
aku telah kongsikan kisah cintaku ini kepada kawan2ku sebelum ini...
entahla, diorg mcm fikirkan aku seolah2 bermain dengan perasaan ku sendiri...
ingin ku katakan ini merupakan cinta pertamaku...ermmmm, ntahla..aku pon tak pasti...
hahahah, mase tadika aku sukakan seorg budak lelaki yang boleh dikatakan charmingla...
tp, semakin membesar, rase suka tu pudar....
mase sekolah rendah, aku minat ngan rakan sekelas, tp kini ALLAH lebih dahulu menjemputnya...
SIAPA sebenar dihatiku sekarang....

SI DIA,
sudah lame aku kenal.....
aku pernah menjadi rakan sepermainanku...
ish, jgn bg hint byk2....hahahah
kisah cintaku ini bukanlah sehebat kisah cinta rakan2ku....
bukan sehebat kisah2 novel....
dan bukan sehebat kisah2 drama cinta....
tp, sudah lama kupendamkan perasaan ini..
dan aku rase, sudah sampai mase ku lepaskan DIA....
pendek kata la, INI CINTA SEBELAH TANGAN JE....

DIA,
SIAPA DIA DIMATAKU....
merupakan sumber inspirasiku ingin berjaya...
sebab dia masuk matrik, aku pon nk masuk matrik....
cuma di lagi pandaila kot....
mase sek men, dia masuk asrama...
tp tiap2 kali aku balik sekolah hari jumaat, aku sentiasa berharap berselisih dengannya...
hingga sekarang aku kerap mimpi DIA...
tp org ckp kalau mimpi orang yang kita nampak muka, dia bukan jodoh kita...
betul ke???
biar ALLAH yang tentukan..
sebab sekarang, kalau online FB, kalau dia online...aku berharap sgt dia tegur aku...
lagi satu, betul ke kalau kita mimpikan dia selalu, tandanya dia pon igtkan kita???
hahahahaha.................harapan palsu

ramai kawan aku suruh aku approach dia,
tp, aku ni bukan pompuan yang desperate...
aku ade prinsip, aku tak nk "perigi cari timba"
aku tak nk buat mcm tu......
aku bukan tak nk usaha...
kalau dia sukakan aku, mesti dia akan tegur aku kan...
so ini dah terang2 tunjuk dia no feeling ngan aku....
SIAPALAH AKU kan???

kadang2 aku marahkan diri aku sendiri.... nape tak leh nk break the rule??
try tegur dia.... aku pernah...mcm one way communication je...
ckp 10 patah, jawab 10 patah....
mungkin dia ade type of person yang dia nk...
maybe i am not in his list...
so better i stay away kot.....
maybe, dia dah ade right person....
kita tak tau kan???

so sekarang aku hanya berserah jer...
aku kene move on dengan life aku.....
aku akan try utk lupakan DIA...
harapan tinggal harapan...
aku ade byk matlamat lain selain INI....
Mungkin ALLAH dan ade rancangannya untuk aku...dan aku tak layak nak merancangnya
yela, kita merancang, hanya ALLAH menentukan....
SIAPA LAH aku,
aku hanya SITI HAMIDAH MOHAMAD RAZALI....
SABAR ja midah oiii............ cukuplah bermimpi di siang hari...
harapan ku, hanya tinggal harapan.....huhuhu...

HIDUP PERLU DITERUSKAN....
AJA2 FIGHTING!!!!



2 comments:

alepponaim said...

hehe..naim tahu sape..adekah org yg same?
banyakkan berdoa dan solat istikharah & hajat yea..selalu doakan kesejahteraan dia & keluarganya..Insya Allah, Allah akan bukakan pintu hati dia untuk midah..
ingat, jodoh tu rahsia Allah..He the best planner!
sekiranya dia bukan jodoh kita didunia, Allah dah sediakan yang terbaik di Syurga =)

meedaRazalie said...

yer..org yang same naim..
very frustrating...mungkin org lain kate "ish, buat2 je"..tp this feeling ah very difficult to interpret...
sakit dia, lagi teruk dr putus cinta...
anyway, midah doakan yang terbaik tuk dia naim..midah nk buang dia dr midah, tp susah sket...need lot of efforts..
tula kan, jodoh tu rahsia ALLAH...
mungkin ade yg terbaik tuk midah...
naim tau tak, midah dah berhenti berharap dah...
no sign...so better let it go...
sebab midah selalu mimpi dia..
i'm sick of it la...
so, midah doa byk2 midah leh lupakan org tu...
midah try...huhu..:(