251010~ Hari YAng INdah

Monday, October 25, 2010

Assalammualaikum semua....
hari ni lewat skit aku online....biasalah buzy dr pagi sampai petang....
ape yang aku buat erk???
biasalah bangun solat subuh, tido balik (mcm mane la kalo dah keje nanti)...
bangun kul 7.30am..tp kuar bilik..landing pulak kat kerusi depan....
biasalah, alasan ku bila mak tegur
"mak, mata salah parking"
hahahaha.......... itulah alasan yang tak masuk di akal...
bangun je..benda first aku buat...start mesin la...
nasib baik auto dah sekarank, kalau semi mcm dulu, sampai kul 12 pon tak abis basuh kot...
pastu sambut kedatangan anak2 jagaan ku dan mak ku....
mula2 dtg mesti ain..tp ain g klinik...dtg lambat...
pastu adib, then akhir sekali irshad...ade lagi si kembar (balik tadika)
aduhh..inilah kerja tetap ibuku...dr dulu sampai sekarank...
dengan duit ini lah juga ibuku bertungkus lumus menyediakan keperluan kami untuk belajar...
mak hairan mcm mane aku boleh berjaya sebab mase aku amik SPM...mak jaga 9 org budak..
korg boleh bygkan tak???
TRAGIK WEHHHH.....
rutin aku sekarang, buat susu, tidokan ain...DAN MENJERIT kepada si kembar...
masak dah tak boleh dah since kalau aku mak aku masuk dapur..sah2la 3 keping budak tue ekott je..aku lah kene kejar2 diorg....MCM HAMPEH
bila ain tido je...aku boleh lelapkan mata..bangun je mesti aku bersilat balik...
bg mandi mereka bertiga..dan MENJERIT kepada si kembar suruh diorg mandi...
AHHH tension jugak....
tp nk wat camner..terima jerla
kalau aku dah start keje nanti, mcm mane lah mak nk handle erk...

hari ini, genap ain batrisya setahun...
pejam celi, pejam celik...dah 10 bulan aku jaga ain....
tolak la 5 bulan praktikal
ish...ain2..budak pompuan yang paling garang pernah aku jaga...
salah sket, muke aku kene lempang...

kalau nk diikutkan hati..mmg tension..tp inilah life aku sekarang...
diorg tak dtg sehari pon aku dah windu...
diorg la sumber kebahagiaan aku sekarank..
diorglah bg keceriaan kat hidup aku...
diorg buat aku sentiasa ceria....
walau pun penat, aku tetap sukekan condition skrg
maybe, ble dah keje..akan ku rindukan kehidupan ini....
aku rase no life la without child...
AIN, ADIB dan IRSHAD...
MAK NYAH@ miDAH SYG KORG SGT2....
SEMOGA KORANG MEMBESAR MENJADI ANAK SOLEH DAN SOLEHAH
~AMIN~

No comments: