RINDUNYA SEORANG KAKAK~

Sunday, August 22, 2010


Sejak beberapa hari ni, ntah kenapa hati aku rindukan adik ku, Anisah..
aku sentiasa mengira detik kepulangannya....
kenapa perlu aku rindu pd dia???
midah: mak, midah rindu ngan nisah...
mak: apsal plak tetiba ko rindu pulak?
midah: hawa, ko rindu tak ngan nisah?
hawa: buang tebiat ke ape ko, aku tak rindu pon...

hampeh punya budak....
aku mencari reason kenapa aku rindu ngan nisah,
  1. mungkin sebab die jauh
  2. die paling rapat ngan aku
  3. die paling manja
  4. kalo gaduh, die senang minta maaf
  5. sebab aku malas sapu rumah (kalo die ade, die yg sapu, aku relax)
  6. kalo mak nk g mane2, die yg temankan (sebb aku ni pemalas nk bwk kete)
byknyer reason, dan reason yang paling utama sebab die ADIK aku....
Ya ALLAH, Kau permudahkan hidup adik2 ku, anisah dan hawa husna, semoga adik2 ku ini dapat berjaya memperoleh ilmu di dunia dan di akhirat kelak, Kau terangkan hati mereka dalam menerima ilmu MU, Sesungguhnya Kau lah Yang MAHA Penyayang...
Amin

coretan
kakak mu, SITI HAMIDAH

No comments: