Sungkai Fieldtrip~~

Monday, July 27, 2009





~kawan kawan ku yang gler~
tapak perkhemahan~

ari jumaat lalu, selama 3 hari 2 malam g field trip atau dalam bahasa melayunya kerja lapangan ecology...perghh..wa ckp sama lu..penat gler..
jadual pack and activity pon same....buat kerja gle pon ade....
honestly, mase nk g sane aku excited..ble g sane..menyesal tak abih..sakit badan aku...
mula2 kami buat night walking..walkhaton weh..laju..aku naik semput..tak leh tahan..nasib baik ade yana, ngan bad yang tolong tarik aku..muatan berat weh...wakakaka...
makanan mcm hampeh..aku tak berape suke seket ngan pengurusan ketua tue..annoying gle....
mcm bagus sgt la..
ha!!..lupe nk ckp..aku ari pertama dah kene hinggap pacat...2 plak tuh..eh aku rase 3..sebab ade bekas...aku excited gle sebab aku byk dengar mitos pasal pacat nie..sakit la..tapi sebenarnye tak la sakit pon..tak rase...aku pon pandai sgt tak pakai stokin..
mane taknyer..aku bayangkan tak masuk utan..rupenyer masuk..hampeh gler...
hari kedua aku g lagi masuk utan tengok perangkap n mase tgh hari aktiviti mencabar bermula..aku dengan bangga ikut en. hanip..sekali track die curam siot..aku nk tumbang pon ade..byk kali gk jatuh..malu letak tepi la weh...hahahahaaha
yang best sekali mase nk balik..dr Husni belanja durian..huhuhu


No comments: